هاست و دامنه رایگان   خرید لپ تاپ استوک   
امكانات نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري براي بازاريابي  راهكارهاي CRM راهكارهاي CRM .

راهكارهاي CRM

امكانات نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري براي بازاريابي


استفاده از نرم افزار CRM براي بازاريابي خودكار به مديران اين ويژگي را ميدهد كه مشتريان جديدي را پيدا كنند و تمامي شان را به مشتريان وفادار خود مبدل سازند.

افزايش گسترش هر كسب و كاري مرتبط به بهبود روابط با مشتريان دارد.
غالبا همه صاحبان شركت مي خواهند مشتريان وفاداري بسازند مشتريان تازه اي بيابند و علاوه بر اين شركت را توسعه در سطح قابل قبولي رشد دهند.
نرم افزار CRM موقعيت درك مشتريان را فراهم مي كند. با آناليز داده هاي ماركتينگ و بررسي قدرتمند رفتاري بستري براي Target و تقسيم بندي مشتريان مهيا مي شود
مديران قابليت اين را دارند تا نيازها و خصوصيات مشتريان را درك كنند. با اين شناخت حاصل شده قابليت اين را دارند تا با پيام مناسب در وقت مرتبط مشتريان را جذب خود كنند.

برخي از ابزارهاي نرم افزار CRM براي بازاريابي شامل شده اند از:

  • آناليز نيازهاي بازار
  • عكس العمل مناسب و سريع در قبال خواسته هاي مشتري
  • بخش بندي هاي مختلف براي مشتريان
  • كمپين هاي هدفمند
  • تعريف كمپين هاي تبليغاتي ديجيتال مانند: ايميل، اس ام اس و…
  • آناليز كمپينمشتري يابي
  • تبديل سرنخ ها به مشتري
  • رصد، دسته بندي و پيگيري فرصت هاي پر پر درآمد
  • و ساير بخش هاي ديگر براي بازاريابي خودكار توسط نرم افزار CRM

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۵:۵۵ توسط:سرايداري موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :